MULTICOLORYOURSELF


Photos Ebay, Cecilia/Fashion Affair

Satt och surfade runt på Ebay igår. Hittade dom här fantastiska stövlarna som även Cecilia från Fashion Affair har en variant på. La ett bud och insåg att dom skulle gå ut klockan 03:00. Försökte hålla mig vaken men det gick inte. Gjorde chansningen att kanske kanske skulle mitt bud räcka men trodde VERKLIGEN INTE det. Drömde till och med om stövlarna(ja jag är besatt av skor!) och i drömmen gick det åt skogen. Men när jag kollade mitt Ebay konto i morse så såg jag att jag hade vunnit budgivningen. JAG VANN!!!!!!! Det va nog meningen att jag skulle ha dom! Mina dystra höstdagar är räddade. Längtar tills dom kommer på posten.

I'm so happy, I found these amazing thigh high boots on Ebay yesterday. Placed a bid and got to bed. When I woke up this morning THE BOOTS WAS MINE! Amazing!!!!!!!!

3 kommentarer:

BonVintage sa...

I hate you so mutch right now!
NO dom är sååå fina, sa det till Cecilia/fashionaffair typ igår!
Du kommer bli lovely my love

BonVintage sa...

Ha, big as ass skulle jag säga men du kommer nog kunna fixa till det =)
one fråga, hur mycket fick du ge love?

Klart jag kollar! Spanadepå ebay igår ikväll efter en päls m hood o fick syn på en svart till dig men HA skabbigare värre på en lard ass i rosa tajts.....

Anonym sa...

Så det var du som bjöd över mig...hade också lagt bud på dessa. Hoppas du får många roliga höstdagar i dina stövlar!