BAGSORSHOES


Photos Balenciaga Arena Giant City, Freemans

Något jag verkligen och då menar jag VERKLIGEN har problem med så är det väskor, det finns inte många jag gillar och när jag väl hittar någon ja då kostar den 14 000 kr som denna fina skapelsen från Balenciaga eller så går det inte att beställa som denna(bild till höger) fina nitväskan från Freemans som "bara" gick lös på 500 kr. Någon som har något förslag? Antingen är man nog en väsk tjej eller en sko tjej och jag är verkligen det senare alternativet.

Something I really and I mean REALLY have a huge problem with it is bags, there's not many I like and when I finally find one it costs 1695 USD like this lovely Balenciaga bag or you just can't order it because they don't ship to Sweden, like this amazing studded bag from Freemans wich "only" costs 40 GBP. Someone who has a suggestion? Maybe it's like they say, either you are a bag girl or a shoe girl. I think I'm the latest.

Inga kommentarer: