STHLMKILLS


Photo Fashion Affair/Marie Claire

Vilket fantastiskt och inspirerande foto jag hittade i Cecilias blogg. Jag ÄLSKAR hårigt! Denna bilden ligger bl.a som grund för min lilla collection som jag håller på att jobba på. Kommer bli svart och hårigt och alldeles alldeles underbart. Mer bilder kommer så småningom..

Bokade biljett till Stockholm den 26, precis lagom till Fashion Week by Berns. Kommer bli kul. Behöver lite överdos av mode, sen kan jag komma tillbaka till min lilla by med massa inspiration. Eller inte!? då hade jag nog behövt åka till andra sidan jordklotet där inte alla ser likadana ut. MEN det ska bli underbart att träffa alla älsklingar där uppe som jag saknar så mycket och min Cissi.

PS!
Och förresten!! jag vill ju inte va sämre än alla andra så på MÅNDAG ska jag börja träna. Wish me luck!

Inga kommentarer: