GARDE-ROBE♥ANYWHO


Photo anywho

Det blir bara bättre och bättre, nu har min lilla ögonsten hamnat på anywhos blogg. Det bästa är att dom ligger på den fantastisk tidningen Covers hemsida. INTE DUMT ALLS! Läs här vad dom skrivit.
Har blivit lite hektiskt på senaste med massa plåtningar, stress, och letandes av lokal. JAG BEHÖVER EN ASSISTENT..

It's just getting better and better, my little shop is on anywhos blog and the best thing is that they'r on the amazing magazine Covers homepage. NOT BAD AT ALL!
Things are getting a bit hectic with photoshoot, stress, byings and looking for a studio. I NEED AN ASSISTANT..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Tillykke Johanna:) Du behøver en assistent.. Lyder spændende!

Anonym sa...

jag undrar vart man jag köpa dessa platåskor som signe har
http://www.rodeo.net/signe/2009/03/17/thisisaboutlove/#kommentarer
letat på hemsidan hur mångagånger som helst men jag hittar inte dom..
tacksam för svar!

Johanna sa...

Maria Lim, Tack så mycket!=) Ja jag behöver verkligen en assistent, sugen!?=)

Miriam, Ja just sådana boots blir nog lite svårt att få ta i eftersom att det är vintage och oftast hittar man bara ett av varje par, men det dyker alltid upp liknande så håll utkik i Shopen!

Hälsningar
Johanna

Jagnotstrand@hotmail.com sa...

Hej!

Jag föll direkt för Garde-robe när jag fann shopen för ett par veckor sedan. Den är underbar! Jag har själv drömt om att öppna en vintageshop på nätet eftersom min passion sedan länge är vintagekläder och skor, alltid skor. Jag vet inte riktigt om det är aktuellt med en assistent för dig just nu men jag vill i vilket fall som helst säga att jag är väldigt intresserad av platsen. Jag bor halvtid inne i Helsingborg, jobbar i en klädesbutik i Lund och går kvällskurs i modedesign i Malmö. Tveka inte att höra av dig om det någon gång skulle behövas lite hjälp,

/Evelina