JOHNNYSGARDEROBE


Vintage Clutch

Vintage Blazer

Vintage Tee

Vintage Multicolored Cardigan

Vintage Bag

Vintage Cardigan

Monki Jacket

Faux Fur H&M

ING Tee

Acne Happy Tee

Acne Figure Black

H&M Blazer

Acne Artistic

Acne Tube DC

Acne Tube Cash

Acne Tube Lena

Acne Pop Chinos Gin Black

Acne Foxy Tan

Acne A-Pant Just Blue

Åkte hem till min mamma i Torsdags för att fira min lillebrors födelsedag. Passade även på att sortera lite av mina kläder som jag har haft liggandes längst in i garderoben. Eftersom att jag inte använder dom längre så tänkte jag att det va lika bra att någon annan kan få glädja av dom. Så nu ligger dom ute på auktion på Tradera. Mina små älsklingar. Se om där är något som passar!!! Klicka på länkarna under bilderna för att komma till auktionerna.

Went to my Moms last Thursday to celebrate my brother on his birthday. Got the great idea to sort some clothes that i don't use anymore and sell them on the auction site Tradera. So now my dear friend see if you like something!

Inga kommentarer: