THEWEEK


Min fiende nummer ett!

My worst enemy!


På väg till Köpenhamn med kärleken.

On my way to Copenhagen with my Love.


Hade på mig mina älskade klorblekta Acne jeans och mina Mc Boots som kommer rädda mig ännu en vinter.

Wore my beloved bleached Acne jeans and my Mc Boots that's going to keep my feets warm yet another Winter.


Min Man!

My Man!


Vi trotsade vädret och begav oss iväg trots regn och rusk, kände att det kunde dröja tills nästa soliga dag och vem orkar vänta!?

We defied the bad weather and left despite the rain, felt that it could take time before it's nice weather again and who likes to wait!?


Min älskade vapendragare, JOX ringen!

My precious JOX ring!


Som vanligt glömmer vi att fota och här är jag på båten påväg hem igen från Köpenhamn, fick fyndat en mössa på H&M iallafall. Svart och hårig som jag gillar. Provade även Box stövletterna på Acne och blev totalt förälskad.

As usual we forget to take pictures and now I'm back on the boat on my way home again, bought a lovely hairy cap on H&M. I tried out the lovely Box boots from Acne and got totally in love.


THE LOVE BOAT!


Idag har jag varit i studion och plåtat lite och blivit smygplåtad.

Today I was in the studio and took some pictures and my boyfriend took a picture of me when I didn't notised.


På väg hem till Anna på pizza och Idol och mys med Algot, kan inte bli en bättre fredag. Notera att även södra Sverige har åkte på det fantastiska vädret. Gillar verkligen snö, kan inte bli bättre. FY FAN!

On my way to Anna to eat pizza and check out Idol on TV and cuddle with my lovely godson Algot, couldn't be better Friday. Please notice that even the south of Sweden has got the lovely weather. I really love snow, couldn't be better. FUCK!

1 kommentar:

dustydress sa...

you are really really cute, thanks for translating your entries.
http://dustydress.blogspot.com

oh- it seems like most of your boots are not my size, any way you can find more size 37s?